B2B

Pozáruční servis

  1. Pokud není stanoveno jinak, záruční doba na zboží činí 24 měsíců ode dne prodeje konečnému spotřebiteli.
  2. Výrobní a funkční vady zjištěné kupujícím po dodání zboží reklamuje kupující u prodávajícího bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců od převzetí dodávky.
  3. Na email obchod@boll.cz nám zašlete fotografie produktu, spolu s vadou, kterou si přejete nechat opravit.
    • napište nám přesný název zboží
    • podrobný a přesný popis závady a zřetelné označení závady na výrobku
    • způsob dopravy
    • posoudíme, zda zvládneme opravit
    • navrhneme řešení
    • pošleme přibližnou kalkulaci na opravu a poštovné
  4. Posuzované zboží musí být řádně vyčištěné a závada na zboží viditelně označena. Zboží musí být zabaleno a zabezpečeno proti poškození během přepravy.
  5. Prodávající si vyhrazuje právo posoudit předmět opravy, stupeň opotřebení zboží a odůvodněnost řízení a právo určit způsob řešení pozáručního servisu.
  6. Posuzované zboží zasílá kupující na vlastní náklady prodávajícímu. Prodávající po vyřízení zasílá zboží na náklady kupujícího.
  7. Veškeré zboží musí být zasíláno na adresu uvedenou totožně s touto předlohou, pokud není domluveno jinak:

    BOLL GEAR – pozáruční servis
    Petrohradská 216/3
    101 00 Praha 10 - Vršovice
    tel.: +420 267 184 639
    e-mail: obchod@boll.cz