Pozáruční servis
- Pokud není stanoveno jinak, záruční doba na zboží činí 24 měsíců ode dne prodeje konečnému spotřebiteli.
- Výrobní a funkční vady zjištěné kupujícím po dodání zboží reklamuje kupující u prodávajícího bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců od převzetí dodávky.
- Na email obchod@boll.cz nám zašlete fotografie produktu, spolu
s vadou, kterou si přejete nechat opravit.
- napište nám přesný název zboží
- podrobný a přesný popis závady a zřetelné označení závady na výrobku
- způsob dopravy
- posoudíme, zda zvládneme opravit
- navrhneme řešení
- pošleme přibližnou kalkulaci na opravu a poštovné
- Posuzované zboží musí být řádně vyčištěné a závada na zboží viditelně označena. Zboží musí být zabaleno a zabezpečeno proti poškození během přepravy.
- Prodávající si vyhrazuje právo posoudit předmět opravy, stupeň opotřebení zboží a odůvodněnost řízení a právo určit způsob řešení pozáručního servisu.
- Posuzované zboží zasílá kupující na vlastní náklady prodávajícímu. Prodávající po vyřízení zasílá zboží na náklady kupujícího.
- Veškeré zboží musí být zasíláno na adresu uvedenou totožně s touto předlohou, pokud není domluveno jinak: BOLL GEAR – pozáruční servis Petrohradská 216/3 101 00 Praha 10 - Vršovice tel.: +420 267 184 639 e-mail: obchod@boll.cz